במקום לסופר פארם: נהג השינוע לקח 220 גרם קנאביס רפואי לעצמו

נהג בחברת כמיפל, המספקת שירותי שינוע קנאביס לרשת סופר פארם, הסיע 220 גרם קנאביס אל סניף הרשת בפתח תקווה, ובמקום למסור אותם לרוקח, לקח אותם לעצמו. בית המשפט גזר עליו עונש 3 חודשי עבודות שירות

בית המשפט גזר 3 חודשי עבודות שירות על א’, בן 43, נהג בחברת כמיפל המספקת שירותי שינוע לסופר-פארם, שהורשע בעבירת גניבה ממעביד לאחר שאסף אריזות קנאביס רפואי במשקל 220 גרם מבית המסחר של כמיפל, ובמקום להעביר אותן אל סניף בית המרקחת, נטל אותן לעצמו.

על פי כתב האישום, א’ הגיע למשרדי חברת כמיפל והעמיס לרכבו ציוד רפואי ובכללו 220 גרם קנאביס רפואי – 2 קופסאות של הזן ערב ערפילי, 8 שקיות של הזן ג’ין גאי, 6 שקיות של הזן סדאמן, 4 שקיות של הזן לומינריום ו-2 שקיות של הזן גוסט טריין”.

“בהמשך, נסע לסניף סופר פארם בפתח תקווה, פרק את הציוד הרפואי אך הותיר ברכב את הקופסאות ונסע מהמקום,” נכתב. “במעשיו נטל את הקופסאות אשר הכילו סם מסוכן מסוג קנאביס במשקל 220 גרם ובשווי 6,718 ש”ח וזאת כשהן משמשות כנכס של המעסיק”.

מחסני כמיפל (תמונה: אתר כמיפל)
מחסני כמיפל (תמונה: אתר כמיפל)

הסניגורית של א’, עו”ד פרידה וול, טענה כי לא מתגבשת עבירת הגניבה, בין היתר מכיוון שא’ הביע חרטה והשיב את הסחורה שלושה ימים לאחר המקרה. מנגד, לטענת עו”ד רוני אלסטר מפרקליטות המדינה, א’ השיב את הסחורה רק לאחר שעבר בדיקת פוליגרף בה נכשל.

א’ טען להגנתו כי הוא נטל את שקיות הקנאביס הרפואי עקב חובות שיש לו בהוצאה-לפועל, מה שלא הרשים את נציגת הפרקליטות עו”ד אלסטר, שדרשה לגזור עליו עונש כבד של בין 6-12 חודשי מאסר בפועל, בין היתר מכיוון שהוא כבר הורשע בעבר בשימוש עצמי בקנאביס.

“אין חולק כי הנאשם פגע בזכותו של מעסיקו להגנה על קניינו ובאמון שנתן בו, ודומה שהנאשם עלול היה לפגוע גם במוניטין של המעסיק בקרב לקוחותיו ואף למול הגורמים הרגולטוריים בתחום הקנאביס הרפואי,” כתב השופט. “גם מקובל עליי כי יש לתת משקל מיוחד לסוג הרכוש”.

מנגד, קבע השופט, “מדובר באירוע יחיד, לא מתוכנן, בוצע בפשטות וללא אמצעים מיוחדים, הנאשם התוודה והרכוש הושב לבעליו”. בהתאם ציין כי “החלטתי לגזור את עונשו בתחתית המתחם” ופסק עונש של 3 חודשי עבודות שירות ו-3 חודשי מאסר על תנאי.

המשך קריאה
Back to top button
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר